Pause between tracks, perception of information |
This is NOT a tech support forum.
Tech support questions go to foobar2000 Tech Support forum instead.
See also: Hydrogenaudio Terms of Service.
![]() ![]() |
Pause between tracks, perception of information |
Nov 27 2011, 18:33
|
|
|
Group: Members Posts: 6 Joined: 27-November 11 From: Ukraine Member No.: 95426 |
first i try "dsp silence" - using a lot of operative memory.
now i'm using -> native "Stop playback after current track" + foo_sheduler "end-of-file signal -> 3 min delay ->start playback". good for 3-5 min. tracks, but no useful when it's soundtrack with 1-2 min. tracks or audio book(i'm loosing story line before next chapter). Simple idea -> pause after (each) song; pause equal to song's length(plus few minutes, divided by half, etc.). Complex idea -> for example: -album playback order - shuffle(folders) pause after song = divided song's length by half pause after album(group) = 10 minutes -compilation album playback order - shuffle(tracks) pause after song = song's length pause after album(group) = song's length -audio book playback order - default pause after song = minute. Give advice or help realize the idea. |
|
|
|
Nov 27 2011, 19:23
|
|
![]() Group: Members Posts: 880 Joined: 18-June 06 From: Germany Member No.: 31980 |
Not an automatic solution, but you can add silence of arbitrary length to your playlist using Main Menu > Add Loction with
CODE silence://300 where the number determines the length in seconds. -------------------- http://freemusi.cc/
|
|
|
|
Dec 14 2011, 11:31
|
|
|
Group: Members Posts: 6 Joined: 27-November 11 From: Ukraine Member No.: 95426 |
|
|
|
|
![]() ![]() |
|
Lo-Fi Version | Time is now: 22nd May 2013 - 21:50 |